Sjuk fortfarande?

Jag är inte 100% frisk ännu men var ändå tvungen att cykla till skolan imorse för att ha en flera timmar lång labb i kemi. Gick rätt bra, men har lite kvar på den ena av de två labbarna :)

Hoppas på att C kommer till helgen, han gör det bara jag blir helt frisk - MEN jag längtar allra mest till nästa helg när vi firar 4 år! Blir ju att jag åker ner antingen tordsag eftermiddag eller fredag morgon. Fredag kväll blir det först middag på kårhuset och sen stannar vi nog där och fortsätter fira med lite öl & kanske någon cider, är ju studentpriser så man har ju råd med lite mer än på krogen ;)

Har börjat få ordning på mitt pysselrum nu IGEN, fattar inte att det blir så stökigt varje gång man har pysslat?! Haha, jaja jag lär mig väl att hålla ordning sen :P

Börjar få ont i huvudet nu, ska vila resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0