Kanske har vissa ljugit, vad vet jag?

Vad hände med: "Jag vill finnas där och se Angelica växa upp. Inte missa det jag missade med dig"? Du svek oss, du har inte funnits där för varken mig eller henne. Kanske har folk ljugit, men vad hände med: "Jag ska finnas där för dig och Angelica på begravningen"? Och sen får man några dagar senare höra att du sagt att du under inga omständigheter skulle komma om det blev begravning på Frösön? Är det då konstigt att vi känner oss oerhört ledsna, svikna och sårade? Det finns ett litet oskyldigt barn här, vad har hon någonsin gjort dig? Vad hände med: "Vad som än händer ska jag finnas där för Angelica, tyvärr kunde jag inte finnas där för dig Isabell när du växte upp pga din pappa"? Var det bara tomma, falska ord? Var det bara något du sa? Vi fick ha en farbror över en helg, men sen då? Det är inte konstigt att vi känner som vi gör, det är du själv som har ställt till det och det är bara du som kan rätta till det om det nu är vad du vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog är det lätt att alltid ge andra skulden för allt som händer och vägra inse att man har ett eget ansvar för hur man har det och att man alltid har ett val. Man kan välja att vara ett offer eller så väljer man att själv ta kontrollen över sitt liv o sitt mående.

2009-10-04 @ 23:11:41
Postat av: per

ja du Isabell va ska man säga ja skrev till dig i höstas att du får ringa å prata när du vill ja försökte komma i kontakt med dig så säg inte att ja inte hör av mig ja fanns där för dig och Angelica på din fars begravning men ni kom inte jag var till Stockholm och hämtade din farfar och styv farmor om du hört av dig skulle ja åkt till Östersund och hämtat er också men med så mycket skit från din mor och faster så är de väl inte konstigt om man tröttnar eller hur. ja finns här fortfarande för dig och din syster men ja tycker det är din tur att höra av dig ring mig du har mitt nr ja tycker bara att de var synd ni inte var med i helgen ni är fortfarande mina brorsbarn även om er far inte är i livet. Och angående frösön ja och många med mig tyckte att er far skulle begravas där han bodde och hade sin nya familj vilket han också ville MVH din farbror

2009-10-05 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0