Gym, gym, gym & en suveränt GRYM låt!

Ska in till stan & möta Annika idag & gå på gymmet IGEN, haha! Blir typ 5:e gången på en vecka nu, skönt att vi kommit igång ordentligt med träningen tycker jag :) Speciellt när man ser resultat redan efter drygt en månad, blir mer peppad att fortsätta då ju! Det är faktiskt riktigt kul att träna nu, allra helst när man inte tränar ensam :)

Ska städa lite idag, inte så mycket att göra iofs för mamma hade gjort fint här medan jag var i Sundsvall <3 Men lite småplock finns kvar så det ska jag ägna mig åt. Sedan ska jag plugga också, har tenta igen på fredag så det är lite att göra..

Har förövrigt hittat en superhärlig version av Hallelujah:
http://www.youtube.com/watch?v=TSmVG5IyPes&feature=player_embedded

Jag ryser när jag hör den, så jävla härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0