Studentfoto!

Jahopp, idag åker C till Ösd men jag stannar hemma - Hoppas på att få hit mamma & syster till helgen så vi kan grilla och lita annat mys här i Sundsvall :) Har fått långhelg nu men ska till skolan vid 14-tiden för att ta studentfoto, ska bli najs! Haha, kommer se lite konstigt ut bara eftersom jag är ensam tjej, alla andra kommer ju typ ha kostym och grejor och jag en klänning :P Menmen, så är det iaf. Mår illa idag, vet inte varför - Kanske för jag hade huvudvärk när jag la mig inatt och den var fortfarande kvar när jag vaknade :( Nåja, har tagit en ipren och hoppas det släpper nu snart. Ska sätta mig i badet nu och vila lite innan jag börjar göra mig iordning inför fotograferingen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0