Tänk vad en människa kan göra en glad!

Fick ett samtal nu ikväll från en städfirma som sa att jag fått en gratis städning från Angelica & hennes kille, jag blev så överlycklig och alldeles pirrig i hela kroppen :) Tänk att man kan bli så glad över något som en annan människa gör! Jag svarade dessutom rätt på tre frågor och fick därför ytterliggare en städning så nu har jag helt plötsligt TVÅ stycken HELT GRATIS! Det värmer att någon tänker på mig & Christopher :) Speciellt eftersom jag också vet att Angelica själv har fullt upp med sitt egna liv då hon nyligen miste sin lillebror Tommy som bara blev 24 år.. Nu ska jag iallafall sitta och njuta över att jag fick en kväll full av lycka, tack Angelica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0