Nyss hemkommen efter en utekväll :D

Mikka ringde idag och sa att hon var påväg till Sundsvall :) Jaha, då blev det ner och köpa 12 öl på kvantum för systemet var stängt. Mötte Mikka, Jonna, Daniel & Peter vid Statoil i stan och sen fick jag visa vägen till hamnen där vi skulle sitta och mysa & dricka :) Jaja, sen kom två fyllon som till en början var trevliga men sen fick jag öl hälld över mig för att jag skrek åt några ungar som kastade stora stenar på fåglarna i sjön. Daniel lackade och han, fyllot, bad mig om ursäkt för sitt öl-hällande.

Sen drog vi vidare på krogen, där vi blev utkastade ifrån efter ett tag för DJ:en tyckte Mikka var otrevlig?! Visade vägen till MAX för vissa var hungriga. Där var det någon uteliggare som först blev arg för jag & Jonna stod och skrattade utanför. Vi förklarade att det inte var åt honom vi skrattade med han ville inte förstå. Väl inne på MAX började uteliggaren lacka på några där som inte ville köpa en hamburgare till honom, han bad dem dö i en bilolycka eller något så jag lackade och sa att han borde gå därifrån. Då fick jag höra att jag skulle gå och DÖ och fatta vad jag lackade! Fan vad arg jag blev, men som tur är så ringde C och sa att han stod utanför så då gick jag :)

Imorgon ska Mikka & Jonna ringa för då kanske vi ska röja staden igen, får se hur det blir med den saken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0