Fullt upp hela dagarna!

Eftersom vi flyttar om en vecka har vi fullt upp nästan hela tiden med att packa och skruva isär möbler, men det är härligt ändå när det är pga en så positiv sak :) Har packat ner allt nu som är mitt, bara lite kläder kvar som jag inte ska packa ner förrän sista dagen :)

I fredags när C kom hem från jobbet skulle vi skynda oss ner på Nackstabadet innan de stängde. Jomenvisst, dom har så jävla konstiga öppettider så man hinner ju fan aldrig bada! C har badat där en gång ensam och en till gång med Angelica förra sommaren, något mer har vi inte hunnit med under dessa år. Jaja, vi tog iaf bilen upp till Sidsjön ist och badade där :) Sjukt kallt kändes det först men sen var det bara härligt, vill bada mycket i sommar!

Gårdagen spenderades ute i det fina vädret efter att vi packat massa. Grillade lite kyckling och pepparstek, mums! Sedan kom det ett gäng snubbar från pakistan som vi satt med i flera timmar, blev bjudna på massa gott av dem :) Tog ut Brownie också för hon var lite konstig av värmen så jag var rädd att det skulle hända henne något, en av snubbarna blev typ kär i henne och satt med henne i flera timmar, haha :)

Idag har vi dunstat bort i värmen, orkade ingenting så vi tänkte ta en liten promenad. Jojo, liten och liten.. Den tog 4 timmar den lilla promenaden :P Höll på att svettas ihjäl och det var så skönt när vi äntligen kom hem och man kunde duscha i kallt vatten!

På fredag åker vi till Ösd, sen fyller jag 20 år på lördag! Ska ha grillfest då med min & Christophers familj, ska bli så jävla härligt :D På kvällen hämtar vi flyttbilen och åker till Sundsvall för att hämta alla grejor i lägenheten, härligt härligt!

Nu ska jag städa upp lite och kasta lite skräp här innan jag sätter mig och myser framför en film, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0