Underbar helg <3

I onsdags fick jag mig en rejäl överraskning när älskling ringde och sa att han skulle komma hem! Wiie, vad glad jag blev :D Blev plugg för hela slanten med bra hjälp från honom så nu har man kommit en bra bit påväg med allt.

I torsdags var det fysiklabb & sedan drog jag & Annika på gymmet. Blev hämtade av C efter det och åkte hem för att käka middag innan jag & Annika ville dra till furan för att kika lite på kläder och annat skoj. Hittade bland annat några supersöta fjärilar som jag satte på båda sidor av min dörr till pysselrummet, blev superbra och jag älskar dem!

Fredagen spenderade jag först hos mormor med henne och mamma där det gjordes knäck som bara den! resten av dagen spenderade jag hemma med massa plugg & även lite pyssel, hann inte pyssla så mycket för tiden fanns inte men målade iaf lite tomtar :)

I lördags hade systeryster juluppvisning på Sporthallen med sin gymnastikgrupp, de var superduktiga & hon var nöjd efteråt :) Blev hem och plugga efter det innan vi åkte in till stan för att äta middag. Sebastian hade gjort köttfärspaj som var jättegod, den måste jag börja göra! Efter maten åkte vi hem och gjorde oss iordning för att åka tillbaka till stan igen & möta upp Annika för att sedan dra på fest hos Rasmus. Sebastian kom också dit efter ett tag. Blev massa musik, kung-spelande & annat skoj! Längesedan jag festade sist så det kändes bra det ;)

Blev att jag & C tog en promenix hem någongång på natten, var ganska kallt men det var rätt skönt ändå :)

Idag har vi bara tagit det lugnt, var en sväng på Multihallen & spelade lite spel innan vi åkte hem igen för att C skulle börja packa.. Blev bjuden på fiskpinnar & någon form av potatis/chips/strips? av C, smakade supergott iaf! Vid 21-tiden vinkade jag & Odin hejdå till honom när han for tillbaka till Sundsvall.. Kvällen har varit rätt lång nu när inte C är hemma, menmen - inte länge kvar tills han flyttar hem igen <3

Imorgon ska jag äntligen iväg på ett viktigt möte halv 9, hoppas jag får någon rätsida på allt nu! Efter mötet ska jag plugga på skolan tills Annika slutar jobbet så ska vi på gymmet efter det.

Nu blir det lite TV innan jag ska sova, först en liten promenad med Odin bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0