Nytt hem på G!

Nu när bebis kommer MÅSTE vi ha ett större boende, där vi bor nu är det nog trångt för oss två att bo här med djuren så även om vi inte skulle ha fått barn hade vi velat ha större för annars tror jag nog att förhållandet spricker snart ;) Nejdå, skämt åsido - Vi behöver större för att vi ska få plats med allt som behövs nu framöver så igår kikade vi på en ny lya. Den var superfin! Ligger i Nacksta, vårat favoritområde här i Sundsvall, så härligt att få komma tillbaka dit igen, vi har ju bott där i 5 år tidigare så vi vet att vi trivs bra där ;) Såhär ser planlösningen ut:

 

Den är inte så stor som vi är van sedan tidigare men den räcker till oss iaf :) Kaninerna ska flytta ut på balkongen igen, där trivs de bra & dessutom kan mamma hälsa på utan att få svårt att andas av astman! Det kommer bli så bra, jag längtar redan efter att få flytta in! Vi kan ev flytta in i början av juni eftersom de som bor där just nu ska flytta lite tidigare än de behöver så det blir lagom till bebis just kommit om det drar över tiden,tur vi inte har så mkt grejor att flytta ;)

 

Då är nästa grej att se om jag kommer in på utbildningen, hoppas! Livet går definitivt åt rätt håll nu, jag är så lycklig med hur allt är nu - Världens finaste egna lilla familj ♥ Och så håller företaget på att komma igång lite mer nu också, så najs :D Jobbar på med mitt projekt fortfarande, kommer ta någon vecka till om jag beräknat rätt, sedan får bebis gärna komma ut när allt är klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0