kan det vara på G nu?

Sitter just nu med värkar i magen & ryggen som gör förbannat ont & tänker att kanske det är på G denna gång?! Har ju trott några gånger att det startat men det har bara varit förvärkar som upphört efter någon timme varje gång. Men nu gör det både mycket ondare & har hållit i sig längre. Pratade med förlossningen nyss & de tyckte jag skulle ta en dusch & sedan lägga mig ifall jag måste åka in senare inatt. Ska ta & göra det, hade tänkt fortsätta jobba men det går inte med den här smärtan! Får se om det blir bebis nudå :)

Kommentarer
Postat av: Anna Holst

Hej.

Hur gick det? Blev det någon bebbe i fredags?

Vi hade lite samma situation, men jag ringde vid kl 03. Mina avtog inte så kl 5 åkte vi in. Kl 13.31 kom Axel till världen. Det hade tydligen varit en väldigt bizzy day på förlossningen i fredags =) Så därför jag är så nyfiken.



/Anna(Vi gick i samma föräldragrupp)

2012-05-21 @ 16:54:05
URL: http://annaholst.wordpress.com
Postat av: anonym

hihi

2013-03-02 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0