Du är så vacker mitt lilla barn <3

Tänk att man kan känna en sådan kärlek för någon som jag gör för denna lilla tjej, jag älskar min familj, jag älskar Christopher - Men den kärlek som jag känner för min älskade dotter slår den kärleken! Jag kommer göra allt för att skydda henne från allt ont, även om jag vet att det är omöjligt. Hon kommer bli ledsen, sårad osv utan att jag kan förhindra det. Det gör ont att tänka på, men det är ju livet. Så länge hon har oss, sin mamma & pappa som finns där för henne i vått & torrt så hoppas jag att det räcker för att hon ska vara lycklig & känna sig älskad. För älskad det är hon verkligen, av oss båda två ♥ Christopher blev också överraskad av alla känslor som kom på en gång för lilltjejen, han grät första gången han såg henne - för hon var så vacker. Våran lilla dotter, våran lilla skatt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0