Getting bigger!

Tiden går superfort nu, konstigt nog - Jag som trodde det skulle ta evigheter innan bebis ankomst skulle närma sig! Beror nog på att vi har så mycket grejor på G just nu jag & Christopher, skola, jobb massa olika projekt, flytt framöver osv.

 

Christopher tog & fotade min mage i onsdags, har blivit riktigt tjock nu, fick en chock när jag såg bilderna för jag upplever inte själv att jag är så stor men tydligen ;) Bilderna får tala för sig själva..

 

 

Idag (eller igår eftersom klockan är efter 24) var det majbrasa! Jag & Christopher tog med oss Odin till majbrasan här alldeles utanför oss & satt där ett tag. Dock var det mest massa rök & skräp som for omkring så många ledsnade. Men nu var det gjort iaf! Sedan på kvällen kom Stefan & Brita hit en sväng, vi gick & kikade en snabbis på det lilla som var kvar av majbrasan när de kom & sedan satt vi här hemma & pratade. De har köpt hus alldeles nyligen & håller på att renovera nu så vi kanske ska åka dit imorgon & kika lite, spännande :)

 

Håhåjaja, nu är det bara någon vecka kvar tills bebis kommer, vi gick in i v.38 idag - Helt sjukt vad tiden sprungit iväg! Tyckte nyss vi berättade för familjen att vi skulle ha barn & snart är den lill* här! Ska bli så spännande att få träffa den lilla filuren som växer inuti mig :) Kan inte sova på nätterna längre pga smärta i ryggen, längtar tills jag slipper det!

 

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Christopher som redan snusar & sover sedan flera timmar tillbaka. Själv har jag jobbat med mitt, än så länge, hemliga projekt ;) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0