På tal om att vara pigg ja..

Det gick ju lite som det gick det där.. Vaknade flera gånger inatt och undrade om klockan var så mycket så den skulle ringa, men inte då. Så jag somnade om tusen gånger ända tills jag med ett ryck flög upp och tänkte att nä nu måste den vara alldeles för mycket! Och visst var den det, fick panik när jag insåg att tentan hade BÖRJAT för 5 minuter sedan! Blev att ringa mamma med gråten i halsen och tur som jag hade kunde hon skjutsa mig!

Kom till skolan 30 minuter för sent men ingen hade gått ut ur salen varken här i Östersund eller i Sundsvall så jag fick komma in. Upptäckte då att jag hade glömt plånboken med ID-kort & Kårleg! Fan också! Som tur var hade jag gett mamma nyckeln hem för att hon skulle vara snäll och gå ut med Odin, så det blev att ringa henne och be henne komma med plånboken..

Var jättenervös över att någon skulle hinna gå ut så jag inte fick gå in igen men tillslut ordnade sig allt :) PUST! Kändes som tentan gick bra iaf trots allt krångel innan, men jag litar inte på mitt eget omdöme riktigt så jag får vänta och se, hehe.

Nu blir det plugg inför tentan på fredag i Matte, har även kemi-labb imorgon - pust & stön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0