Friskis & Svettis

Japp, direkt efter jag och älskling klev upp imorse (mitt på dagen egentligen) gick vi till Friskis & Svettis där vi sprang på löpband och lite sånt, sjukt skönt var det iaf efteråt! SÅ nu är det tänkt att jag ska fortsätta träna där och kanske få bort bilringarna, haha :P Nejdå, så farligt är det inte - ÄN! Men om jag inte kommer igång med träningen nu så är risken stor att det blir så och det vill jag ju inte! Ska skaffa träningskort efter jul för annars skulle jag bli tvungen att betala för HELA det här året, trots att det bara är 2 veckor kvar :S Jaja, ska kanske starta med Yoga också :D SKa dit på torsdag kl. 20 och prova på och se vad jag tycker. Höll på med youga lite hemma ara när jag var yngre, kommer ihåg att jag blev väldigt vig och att det var skönt för kropp & själ så jag tror jag kommer fortsätta med det med :) Så nu ska jag alltså bli värsta träningsfreaket, haha :P
Var på stan igår och köpte lite nya kläder med älskling, så nu MÅSTE jag träna för att komma i dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0