Från sommar till Vinter!

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev sist, då var det strålande sommar och semester på G men nu är vi mitt i vintern! Tiden har gått så fort, jobbet tar upp all min tid nästan och den tid jag har över ägnar jag åt min familj så precis som i sommras har jag nästan aldrig tid att surfa ;) Går bra på jobbet, trivs med det jag gör och med mina fina kollegor så jag har verkligen haft tur där.

Vi har köpt en ny husvagn som vi valde efter att ha kollat på varenda vagn på Elmia i september, blev en Adria Alpina 663 PT - 15 som vi gillade mest. Eftersom den är sprillans så fick vi beställa den och vi ska hämta den i mars :) Supernöjd och ska bli så kul att campa i sommar!
 
 
Blir en kortare tur en vecka i mars sen blir det en längre när riktiga semestern börjar i sommar :)
 
Ja det var väl det som hänt sedan sist, inte mycket man hinner med när man jobbar men det är ju så det är för de flesta. Nu ska jag njuta av helgen efter en veckas förkylning som äntligen gett med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0