Jobb, jobb, jobb!

Har jobbat som bara den nu hela dagen, bokföringen stockade sig på skrivbordet så den behövdes verkligen tas tag i sedan vi var på semester! Men nu är det klart & allt sitter i ordning i pärmen :) Strax blir det att ta tag i dagens betalda ordrar som ska bockas av, bokföras, packas & skickas iväg! Ingen rast, ingen ro ;)
 
Imorgon ska jag spendera dagen hos Malin, var så länge sedan vi sågs nu så vi har nog en hel del att prata om kan jag tro :) Emma ska vara hemma med Christopher & busa ♥ Får väl se om jag kommer hem till en rövarkula som vanligt, haha ;)
 
Igår var vi iväg på kyrkis någon timme, det märks att Emma blir större & större. Nu var hon bland de äldsta barnen där utöver 3-4åringarna. Hon är så rättfram & på när hon leker så det blev lite gråt från något annat barn som inte riktigt uppskattade Emmas närhet. Men men, sålänge hon inte gör saker för att vara elak går det ju bra. När det var dags för sångstund stod Emma såklart mitt i ringen & dansade på, hon diggar verkligen musik. Vi lyssnar på musik nästan varje dag här hemma & Christopher brukar låta Emma somna med radion på låg volym.
 
Nä, nu får jag göra ett ryck med jobbet så är jag klar för idag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0