Massa jobb & lite tid till annat!

Vi har fått iordning lägenheten nu så gott vi kan med de möbler & grejor vi har nu, det som ska upp sedan är gardiner i alla rum, lite tavlor, blommor & andra dekorationer. Men det får bli ett senare projekt ;) Just nu håller vi på att jobba hela dagarna, främst i mitt företag. Har haft fullt upp för att få ordning på allt, massa nytt beställt som kommer om några dagar förhoppningsvis :D Hoppas det håller i sig för nu ska vi försöka satsa stort på de produkter som går bäst just nu.. Spännande att se hur det går!
 
Igår tog jag & Emma en tur till stan, jag var tvungen att köpa medicin som tagit slut & så kikade vi ifall kyrkis kanske var öppet. Men som jag misstänkte var det stängt denna & även nästa vecka. Vi får ta & åka dit efter påsk då :) Emma växer så det knakar, känns som hon lär sig något nytt varje dag! Så kul att få vara med om ett barns uppväxt & se alla framsteg. Den lycka som lyser i hennes ögon när hon klarat något själv är underbar ♥
 
Nu blir det mera jobb & om några timmar är det dags att packa dagens ordrar innan tömning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0