Flyttstäd & Besiktning

Emma är inte helt hundra ännu men på bättringsvägen, säkert helt frisk efter helgen. Däremot har förkylningen tagit om på både mig & Christopher IGEN, tredje gången under 1½ månad nu! Men dock ganska lindrigt, lite halsont & snuva så inga större problem egentligen.
 
Igår kom mamma hit till Sundsvall, vi hämtade henne på centralstationen & sedan skjutsades jag till Nacksta där jag spenderade dagen med att flyttstäda. Vid 16-tiden var jag klar & då blev jag hämtad så då käkade vi middag allihopa. Mormor hade skickat älgskav, mums! ♥
 
Vid 20 åkte mamma hemmåt igen & vi ägnade kvällen åt lite jobb innan vi mös framför en film, "Hypnotisören" med Persbrandt i en av huvudrollerna. Väldigt bra film måste jag säga!
 
Imorse klev jag upp tidigt för att hinna med lite jobb innan vi skulle åka till Nacksta igen för besiktning av lägenheten. Det gick bra, fick en biobiljett för det var så bra städat ;) Efter det åkte vi till Birsta & köpte lite grejor till Emmas säng & även en varm overall på Polarn o Pyret. Så nu kan kylan slå till när den vill, Emma är redo ♥
 
Ska stryka gardiner som mamma hade med sig till Emma igår, mina gamla med lilla sjöjungfrun på ;) Så de ska upp för att få lite färg i Emmas rum. Ska fixa lite med allt möjligt här hemma, lite småplock här & där innan det är dags att jobba lite till igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0