Jobb & gamla minnen

Sitter & jobbar nu, passar på när Emma sover för natten så slipper jag bli avbruten. Kom helt plötsligt på att jag skulle testa googla på min första hemside-adress på den tiden när jag sålde mina handgjorda smycken, isabelldesign hette den då, haha ;) Hittade en del bloggar som skrivit om mina smycken samt en del bilder på smycken som folk köpt av mig. Fick ju igång det rätt snabbt & började sälja rejält, så snabbt att jag inte hann med riktigt själv eftersom jag satt & gjorde alla smycken själv!
 
Gav bort ett gratis smycke till bloggerskan Engla som hon visade upp & hade flera hundra mail strax efter hon bloggat om det från massor av folk som ville köpa samma halsband som hon fått. Tyvärr tog det stopp där, när pappa dog så jag stängde ner hemsidan för jag orkade inte lägga energi på den då. Ibland undrar jag hur det hade blivit om jag fortsatt, kanske hade hunnit växa rejält vid det här laget ;)
 
Men det känns bra att jag tog steget några år senare & startade företag iaf, jag vill stå på egna ben & sköta mitt utan andra inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0