Kyrkis & Jobb

Idag var vi iväg på kyrkis jag & Emma, vi mötte upp Sandra & Vincent där. Det blev en bra dag med massa skoj tyckte Emma. Hon kikade på alla barnen, lekte lite med Vincent & tyckte det var superkul att sjunga & dansa :) Hon satt en liten stund själv idag också, det gick ju bra för underlaget var lagomt mjukt. De är så söta de små liven, växer upp så fort!
 
 
Hålla handen är en höjdare såklart, en fot fick hon av Vincent lite senare under dagen också ;) När klockan närmade sig slutet på kyrkis för idag var de trötta båda två & började bli lite ledsna, då var det mysigt att få gosa ned sig i vagnen & sova under promenaden hem tyckte Emma ♥ Vi ska dit även nästa vecka, troligtvis nästkommande veckor också men jag är lite osäker just nu när vi ska till Östersund. Christopher fyller ju 31 nu den 22:a & runt det datumet har vi tänkt åka iaf.
 
Resten av eftermiddagen bestod av middag & sedan massa jobb, först nu är jag klar & ska strax lägga mig. Imorgon får jag se om jag kanske åker upp till sjukhuset, skulle dit för flera månader sedan & ta nya prover på sköldkörteln för att kolla hur medicinen verkar nu när jag inte är gravid längre. Har glömt bort det så det börjar bli dags nu när medicinen snart är slut så jag hinner få ny utskriven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0