Stress, stress, stress!

Så var tentan i matteC gjord då, hoppas jag klarade den! Känner mig sjukt stressad för att hinna klart med allt som ska hinnas med, inte kul! Imorgon har jag tenta i Kemi del 2, har klarat del 1 redan men känner mig så osäker på resten att jag vet nästan till 100 att jag inte kommer greja den 2:a delen..

Sen blir det plugg inför fysiktentan på fredag, den kommer nog gå utan problem iaf :)

Ska börja satsa på företaget mer nu har jag tänkt, ska sälja bort massa grejor som jag haft liggande en längre tid & köpa nya fräscha grejor för de pengarna. Så hoppas jag att företaget kommer igång ordentligt efter det!

Kommer ju behöva en större inkomst nu när vi blir fler, ska kämpa på & hoppas på det bästa!

Nu har jag tvättstugan, pust! Bebis sprattlar & grejar på för fullt, så härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0