Gott Nytt ÅR!

Sådärja, då har ett nytt år tagit sin början! Känner att det här året kommer bli bra mycket bättre än tidigare år som gått.. Ska bli klar med skolan, fixa större boende, må bra helt enkelt.

Firade jul i Östersund med familjen, det var mys ♥ Gav dem också den underbara nyheten att jag & Christopher ska få tillökning i maj, och inget mer djur den här gången utan en liten bebis ♥

Känns så spännade & härligt, längtar så mycket! Så nu har vi så mycket roligt att se fram emot att det inte kan bli dåligt under 2012 ♥

Nyår firade jag ensam med djuren här i Sundsvall, Christopher var i Stockholm hos sin släkt där men det var helt okej för mig. Rätt skönt att få va ensam ibland också :) Skålade in det nya året med ett glas julmust tillsammans med Odin ♥

Nu blir det tenta-plugg, det behövs vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis än en gång till lilla bebisen. Är så glad för eran skull =)



Vi ses snart! Kram Malin

2012-01-03 @ 11:03:43
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Isabell

Tack gumman :) Kram

2012-01-10 @ 14:41:23
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0