Nytt jobb & lite fritid!

Eftersom det inte går att få något jobb i den här stan tog jag & Christopher beslutet att testa starta upp något eget för att få en inkomst som gör att vi kan betala våra räkningar & slippa låna ännu mer. Sagt & gjort, hela april ägnades åt att stå i mammas källare & bygga..

 

Och det bidde en korvvagn! Så sedan början av maj har vi stått på stan & sålt korv :) Det går bra, bättre än vi trodde från början! Najs att få jobba utomhus när det är fint väder nu när sommaren kommit. Mindre najs de dagar det varit regnit & kallt men det går :)

 

Har typ ingen fritid längre men det ordnar sig nog sen. Jobbar mån-lör från typ 9-19 så det går åt en hel del tid år det här. Men pengarna vi tjänar gör att det känns helt okej ändå!

 

Känns skönt med ledigt imorgon, ska göra lite kort & fixa bland mina pysselgrejor. Ska fokusera på hemsidan också när jag får tid, har massa grejor som ligger här hemma som ska ut på hemsidan så det ska jag ta & fixa så småningom.

 

Nu ska jag dock ta det lugnt ikväll, tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0