Jobb, jobb, jobb!

Jobbar på förfullt igen & idag återkom mina nyfunna vänner till korvvagnen. Som den nedan, varje gång h*n kommer vill h*n ha rostad lök ;)



Stackarn har dock skadat foten, någon tråd eller lina av något slag är invirat runt foten så en av tårna har lossnat, stackarn! :( Men jag & Christopher ska se om vi kan fånga in den någon dag när den kommer & försöka se om linan går att klippa av & få bort eller om vi måste åka till typ veterinären eller nåt för att få hjälp. Jag kan inte bara ignorera när djur lider, stackarn kan knappt stödja på benet, säkert pga att varje steg den tar skär nog linan in i benet :( Jaja, vi ska göra något försök för att hjälpa fågeln så får vi se hur det lyckas :)

Nu ska jag ta och pyssla lite tror jag, la upp massa nyheter på hemsidan igår & vill lägga upp mera nyheter inom kort så då gäller det att jobba på! Pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0