Det var ett tag sedan!

Har haft fullt upp med att fixa massa med företaget så jag helt glömt bort att blogga sen i julas. Har egentligen inte hänt särskilt mkt heller mer än att jag äntligen fått igång hemsidan :) Ta gärna och kika in & gör en beställning ;) Destiny of Sweden

Söker jobb för fullt igen också, kommer nog att ta ett tag antar jag men det är inte så mkt att göra åt. Hoppas att beställningarna kommer börja rulla in snart, det skulle behövas eftersom jag inte har någon som helst inkomst efter flytten tillbaka till Ösd. Jaja, det ordnar sig nog :)

Ska snart ta och läsa lite böcker som jag & Christopher var på biblioteket & lånade idag, blev en sisådär 20st eller något så jag har lite att göra ;)

På måndag är det alla ♥ dag också, får väl se vad jag & Christopher hittar på då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0