Semester!

Har haft en välbehövlig semester under veckan som gått, riktigt najs måste jag säga! Har tagit det lugnt, umgåtts med familjen, vilat & hunnit med staden en sväng också :)

Ska väl jobba lite till veckan som kommer, vill få ihop lite extra slantar till semestern den 17:e. Christopher har ju redan åkt med sin mamma & bror så jag är kattvakt medan dom är borta, så just nu har jag 7 djur att ansvara för :D

Har hunnit med att kika på ett antal filmer under dessa dagar, vissa med mamma & Angelica, en hel del ensam & nu ikväll har jag & systeryster kollat på några också, mys ♥

Har inte haft Internet på ett tag nu heller, abbonemanget är uppsagt eftersom det vankas flytt här! Men har lånat ett mobilt bredband av Viola som jag tog & fyllde på nu ikväll för att få kolla runt lite & koppla av.

Imorgon blir det plock, städ & tvätt här hemma. Den trista grå vardagen gör sig påmind..

Var förövrigt iväg & tog nya prover angående sköldkörteln i tisdags, ringde igår för att få svaren. Puckad läkare man har alltså! Han hade skrivit ett brev, där stod det INGENTING om hur jag ska reglera medicindosen, ingenting om hur det funkat senaste månaden, bara att han frånsade sig ansvaret?! Vafan liksom! En annan läkare tog på sig att hjälpa mig eftersom han inte kunde förstå hur det här hade gått till så ska in på onsdag på nytt & göra NYA prover. Bra, så slipper jag den fittläkaren som dessutom missade detta redan för 2 år sedan trots att proverna inte var bra då, vilket en ny läkare varit in & kollat på i mina journaler. Funderar på att anmäla honom, varför jobba som läkare om man inte kan göra jobbet?

Jaja, det ordnar förhoppningsvis upp sig nu med den nya läkaren.

Nu ska jag väl sova snart. tror jag ska kika på en film först bara ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0