Sjuk.

Vaknade med sjukt ont i halsen idag, kunde inte prata så jag & Christopher klev upp direkt & drack varmt te med honung.. Kan snacka nu iaf men har fortfarande ont :(

Var på IKEA igår & köpte sängkläder till husvagnen, blev supernöjd! Vi hittade skitsnygga sängkläder så det blev 3 st av dem eftersom vi har både dubbelsängen + överslafen :) Kostade dock en hel del, men Christopher har ju IKEA-kortet med kredit sedan förra året när vi köpte ny säng till lägenheten i Odensala ;)

Farligt det där med krediter ändå, lyckades ju bli skyldig Christopher 20.000 för flera år sedan efter vi köpte Odin & jag köpte moppen! Det blir så lätt att man tänker att "jo, men det där kan jag köpa på kredit" för man inte betalar direkt.. Minns när vi hade tagit ut pengarna till moppen & skulle gå till affären där den såldes. Jag vågade inte hålla i pengarna så Christopher fick ha dem i sin innerficka på jackan & typ var 10:e meter frågade jag om de låg kvar, haha!

Jaja, vi ska iväg snart igen & käka frukost på IKEA & sedan fixa lite mer till husvagnen. Behöver en dammsugare bla, det behövs när man har 5 djur ;) Eller ja, det är ju bara Odin som bor inne med oss, kaninerna bor i uteburarna i förtältet

mattes & husses älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0