Nyfixat hem!

Hade ingen röst imorse när Christopher väckte mig, usch & fy! Hoppas halsen är bra imorgon, går inte att jobba som försäljare om man inte ens kan prata :P

Var iaf iväg igår & inhandlade en dammsugare att ha här i husvagnen. Blev även en symaskin som jag velat ha superlänge! Så nu kan vi fixa nya gardiner & annat kul :)

När vi kom hem skickade jag iväg Christopher för att fiska medan jag städade & bäddade med våra nya sängkläder. Blev supersnyggt & C tyckte det var helt annorlunda i hela vagnen!

Vi köpte även 4 spotlights som vi monterade upp under skåpen ovanför köksbordet, blev skitbra! Så nu har vi bra ljus även på kvällen/natten. Lagade även en skåplucka som gick sönder för ett tag sedan..

Efter det tog vi varsin välbehövlig dusch & sedan blev det middag. Efter det kom vi på att vi ville se hur det gick i valet på TVn men vi hade ingen antennsladd så då åkte verktygen fram igen & vi byggde ihop en egen av några andra kablar! Ibland är det riktigt bra att vi har pluggat elektronik både jag & Christopher ;)

Har städat lite till här idag, inne på toan & bland alla kläder :) Så nu är det snyggt & städat överallt! Skulle ta & städa hos kaninerna också men det är så kallt ute idag & eftersom jag är sjuk vill jag inte riskera att det blir värre så jag väntar till imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så mysigt ni verkar ha det. Vill oxå ha en ny husvagn vi kan bo i på sommaren :P Kram och krya på dig

2010-09-20 @ 13:21:39
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Isabell

Jaa, supermysigt :) Tacktack, kram

2010-09-20 @ 16:19:13
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0