Imorgon blir det hem till Uppsala igen!

Ska städa kaninburen idag, packa ihop lite pyssel som jag ska ta med till Uppsala, leta upp något som jag & Christopher kanske kan sälja för att få ihop lite snabba pengar & även försöka hitta alla smycken jag gjort för C ska hjälpa mig att fixa en hemsida igen :)

Jag är så tacksam att du finns Christopher, du är den som jag alltid kan lite på, du är den som alltid hjälper mig. Du är den som alltid finns där för mig när jag behöver dig som mest! Tack för att du finns, du är min bäste vän - min livskamrat & jag ser fram emot att dela varje sekund av mitt liv tillsammans med dig <3

 

Hade lite mys med mamma & lillasyster igår, vi såg på Kalle & chokladfabriken. Mamma hade inte sett den innan & hon tyckte den var superbra, haha! När syster hade somnat var det meningen att jag & mamma skulle kika på en skräckis men båda var så trötta att det blev en tidig kväll istället :)

 

Imorgon blir det upp tidigt för att fixa allt inför resan hem till Uppsala, rättegången börjar kl. 10 och jag åker hem med tåget vid 17 så det kan bli stressigt däremellan om jag har otur! Jaja, har varit skönt att träffa familjen några dagar nu iaf - Men längtar järnet efter C nu så det ska bli skönt att få komma hem till honom igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0