Hemma igen!

Kom hem till Uppsala i tisdags kväll, vart rätt sent innan jag var hemma med alla djur. Christopher hade redan hunnit lägga sig men det gjorde inget för han var iaf fortfarande vaken :)

Igår åkte vi & bytte ut fiskespöet som hade gått sönder när C fiskade under tiden jag var i Östersund. Passade även på att köpa ett till lite bättre spö så vi kan fiska samtidigt båda två ;) Var rätt trött hela dagen för både jag & C vaknade tusen gånger under natten pga spöregn, och då snackar vi verkligen SPÖREGN!

Christopher hade tur & lyckades få en fisk direkt! Sen fick vi inget mer så vi gick hem igen.

Jag var snäll & bjöd på middag & Christopher valde att vi skulle grilla så så blev det! Kokade även fisken & den var supergod, mums!

Har fått ont i halsen också, blev nog smittad av syster under helgen när jag var där.. Idag skulle Christopher stanna kvar på jobbet för det skulle bjudas på pizza & öl så därför lämnade han bilen hemma. Dock fick jag kliva upp klockan 6 för att skjutsa honom till busshållsplatsen eftersom han inte visste var den låg ;p

Kom på att det vore coolt om vi gifte oss i Uppsala domkyrka medan vi väntade på bussen också! Har ju alltid velat gifta mig i Hotagen eftersom jag & Terese döptes där men nu skulle det passa bättre här eftersom vi har flyttat hit till Uppsala :D Skulle vara en upplevelse som hette duga iaf eftersom kyrkan är så fruktansvärt stor & framförallt vacker.

Vi får se hur det blir, måste ju först & främst hitta boende. Vi vill ju inte att våra barn ska behöva bo i husvagn hela livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0