Fullspäckat i augusti, nytt liv i september!

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Har inte haft tid att skriva + att vi inte har haft dator med Internet på länge! Flyttade alltså till Uppsala den 30:e juli & började på mitt nya jobb den 2:a augusti :) Trivs superbra på jobbet, det har gått mycket bättre än vad jag först trodde. Har trevliga jobbarkompisar & det händer roliga saker varje dag på jobbet :) Jag var visst riktigt bra på att sälja, jobbar på två olika projekt varje dag tillochmed.

Vi tog & köpte en husvagn jag & Christopher, så den har vi bott i sedan den 8:e augusti till&från. Hade ju Viktors lägenhet i Flogsta under nästan hela augusti men efter han kom tillbaka till Uppsala så har vi bott i husvagnen på heltid :) Det har fungerat mkt bättre än jag först trodde att det skulle göra, det finns faktiskt inget att klaga på. Visst, det är lite litet men det duger utmärkt eftersom vi ändå jobbar hela dagarna båda två.

Vi bodde på en camping i Siggefora först, flera mil utanför Uppsala. Det fungerade inte så bra eftersom det inte gick så mkt bussar därifrån så jag hade problem att ta mig till & från jobbet. Men det fixade vi i söndags, då tog vi husvagnen till Fyrishov camping mitt i stan istället så nu har jag gångavstånd till jobbet :)

Christopher var i Östersund i två veckor under augusti & när han kom hem till Uppsala igen hade han med sig två av mina kaniner, Ninis & Brownie <3 Mina sötnosar!

Igår åkte jag & Odin till Östersund efter jobbet, ska på rättegång på tisdag - pga gubben som hotade mig & Odin i julas när vi bodde i Odensala! Jag ska ta med mig mina två andra kaniner, Klampe & Anastacia, när jag åker hem till Uppsala på tisdag eftermiddag <3

Har myskväll med syster nu <3 Blir film strax & sedan blir det nog sängen.. Gillar mitt liv som det ser ut just nu, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0