fem år tillsammans ♥

Igår var det hela fem år sedan jag var nere i Sundsvall & hälsade på Christopher, fem år sedan han & jag blev till vi. Jag var så lycklig den dagen, hade väntat hela sommaren med att bli tillsammans eftersom vi inte riktigt visste hur det skulle fungera när han åkte från Östersund för att fortsätta plugga efter sommarlovet. Men jag jobbade så mycket jag kunde varje vecka för att kunna åka ner varje helg :)

Fem år, helt otroligt vad tiden gått fort! Lillasyster var bara ett litet knyte & jag förstår att hon tror att Christopher alltid funnits i familjen - hur skulle hon kunna tro något annat? Jag är glad att jag haft honom vid min sida de här åren, vi har gått igenom så mycket tillsammans. Skrattat & gråtit, stöttat varandra genom alla svårigheter som tyvärr har funnits under flera år. Det vi har är bra, vi har byggt upp så mycket tillsammans. Livet är inte en dans på rosor men med Christopher vid min sida är mitt liv så nära en dans på rosor det någonsin kan komma

Tillsammans är vi starka, tillsammans ska vi klara alla hinder som vi kan tänkas stöta på under livets gång. Jag älskar dig Christopher Olofsson

tjugofjärdeseptembertvåtusenfem - tjugofjärdeseptembertvåtusentio

~ fler år ska det bli ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0