Allting har två sidor.

Har migrän och orkar knappt hålla mina ögon öppna, skönt att det inte är så ljust här i husvagnen för då hade jag inte stått ut! Har skickat iväg några hundra smycken som jag sålde på tradera, tjänade ingenting typ men det är okej för jag ville mest rensa ut det gamla inför nystarten av mitt företag :)

Fick veta en sak idag, en rolig sak - Men ändå slog det mig som ett knytnävsslag rakt i magen. Kan inte säga för mycket men jag är glad för personen i fråga, önskar bara att det var jag i dennes skor istället - Eller båda i samma skor kanske vore mer rättvist.

Det är inte alltid så lätt att känna lycka för någon annan när man själv önskar något av hela sitt hjärta som aldrig sker, som alltid slutar i sorg & tårar. Jag önskar jag kunde prata med någon, berätta hur allt ligger till - Men det går inte, inte just nu.

Fan..

det kan rymmas mycket ont i ett gott huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0