Hejdå

Tröttnade på all skit och stack till Sundsvall förra veckan, tog även med Odin som tyckte det var mycket intressant att bo med massa annat folk :) Skulle stanna 2-3 dagar men det blev 1 vecka ist för det var så skönt att komma bort från Ösd! Träffade folket C bott med i korridoren och det var najs!

Blev dock jävligt rädd en av nätterna när vi fick påhälsning av snuten mitt i natten! Visste ju inte att det var snuten utan hörde bara att det var ett jävla liv utanför så jag trodde typ att någon hade tagit sig in och höll på att döda folk eller nåt. Tänkte gömma mig i garderoben, haha! Fick veta senare att de hade slagit in en dörr i korridoren pga att killen som bodde där var misstänkt för mordförssök: http://st.nu/start/sundsvall/1.2065893-misstankt-for-mordforsok-gripen Men i övrigt var det bara lugnt och trevligt därnere :D

C kom hit till Ösd i fredags för att hämta lite av sina grejor han behöver ha med sig till Uppsala. Imorse åkte han så jag & Odin vinkade av honom.. Känns konstigt att han flyttar så långt bort nu, men jag är glad för hans skull att han fått ett bra jobb som han vill ha och därmed säkerligen också kommer att trivas med :) Sj letar jag jobb förfullt i Uppsala så jag flyttar ned så fort jag hittar något!

Är inskriven på ams nu så ska få hjälp av en jobbcoach inom kort, det blir nog bra - behöver någon som kan det här med CV & skit! Har iofs haft mycket hjälp av C så det är nog rätt bra redan men det kan nog vara bra att få åsikter från någon utifrån.

I fredags var det studenten här i Ösd, drog ut för jag var på världens partyhumör efter att ha sett alla glada studenter åka flak! MEN DEN JÄVLA SKITBLÅSTEN FÖRSTÖRDE JU HELA JÄVLA KVÄLLEN/NATTEN!

Drog in på ett ställe där vi egentligen visste att vi inte fick vara & det dröjde inte länge förrän 4 snutar stod utanför med 2 hundar och försökte ta sig in. Några fick panik och sprang in på ett ställe där någon sa att det fanns ett fönster vi kunde sticka ut genom men det hela resulterade bara i att de blev instängda för det fanns inte ett enda fönster, haha! Jaja, snuten kunde inte knepet man måste veta för att komma in så de tog en annan väg in, undertiden tog vi och drog därifrån så vi behövde aldrig möta snuten :)

Kvällen i helhet var väl helt okej, kom hem på morgonen så lite kul hade jag nog iaf trots kylan ;)

Är förövrigt jävligt irriterad hela jävla tiden typ, stackars C fick ta den mesta skiten i helgen. Beror på abstinensen, tydligen var det en av biverkningarna när man slutar med medicinen. Jaja, är iaf ärlig och talar om för de närmsta att jag inte är arg på dem utan bara mår piss och är irriterad av ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0