Jobb & Flytt

Kom hem från Uppsala bara för några timmar sedan. Hade två intervjuer på olika jobb därnere nu i veckan.

Mycket har hänt nu på kort tid. Fick det bättre av de två jobben som jag nu ska börja på den 2:a augusti så det blir flytt ner den 30:e, alltså redan om en vecka! Så det blir att jag tar Odin & lite packning då för att flytta in i Viktors lägenhet sålänge :)

Jag & C letar bostad nu förfullt eftersom Viktor kommer tillbaka i slutet av augusti för att fortsätta plugga, verkar inte vara det lättaste att hitta bostad där nere men det fixar sig på något sätt. Vi har snackat om att bo i husvagn till att börja med för att köpa oss lite mer tid att hinna söka boende :)



Känns konstigt ändå att jag ska flytta hemifrån IGEN, haha! Har känts lite bakvänt att jag flyttade hem igen efter att ha bott med C i flera år, men nu blir det bra igen :) Kommer vara jobbigt att lämna familjen, men man har inte så mkt val. Det viktigaste nu är att jobba för att kunna leva på riktigt igen & här uppe har det knappt funnits några jobb att söka..

Jaja, nu blir det väl sova om ett tag för imorgon blir det nog stråket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0