Tiden flyger iväg snabbare än jag hinner med!

Det var ett bra tag sedan jag skrev nu men det har inte hunnit hända så mycket intressant. Jag var magsjuk för ett tag sedan, det lustiga var att jag blev det exakt 1 år efter jag var magsjuk sist - väldigt märkligt tycker jag! Jaja, C var iaf hemma så jag hade någon som kunde ta hand om Odin medan jag låg och var dålig.

Hmm, vad är det nu som har hänt sedan sist då? Inte mycket som sagt. Var till min läkare förra veckan för att prata om medicinen jag tagit och blev remitterad till Psykakuten för ett eventuellt byte av medicin. Fick träffa två supergulliga psykologer, en yngre kille och en äldre kvinna. Pratade med dem ett tag och fick svara på massa frågor innan jag fick sitta i väntrummet ett tag till medan de pratade med överläkaren.

Blev beslutat att min medicin skulle bytas ut och då ville dom lägga in mig för att kunna ha uppsyn över mig under några dagar. Det vägrade jag för jag ville bara hem till C och djuren! Så efter många om och men gick dom med på att skriva ut den nya medicinen iaf och jag fick sätta mig på bussen hemåt :)

Blev ett återbesök idag för att lämna in de gamla tabletterna som jag inte fick ha kvar hemma och diskutera den nya medicinen. Jag har dock inte hunnit känna av den på annat sätt än att jag är tung i huvudet och har svårt att fokusera blicken + att jag knappt ser något när det är för ljust pga att mina pupiller är lika stora som mitt öga nästan. Fick tipset att jag skulle bära solglasögon vilket känns jävligt dumt om jag skulle göra mitt i vintern, pundarvarning here I come?!

Jaja, jag är hemma iaf och mår varken bättre eller sämre men sålänge det inte går åt det sämre hållet är jag nöjd.

Skulle ha åkt skridskor idag med Annika och Angelica men det blev inställt, mycket pga mitt huvud som inte mått bra idag. Får bli en annan dag, kanske till helgen :)

Nu ska jag vila innan jag tar och gör något vettigt, eller så lägger jag mig - det blir det det blir. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0