När allt man lyckats bygga upp bara rasar ihop

Jag har inte riktigt fattat det än, jag trodde aldrig att något sånt här skulle hända mig.
Det är sånt som händer andra, sånt man läser om i tidningarna.
Men det händer aldrig mig!
Allt är upp&ner just nu. Jag & Odin har flyttat hem till mamma sålänge för jag orkar inte med allt.
Jag orkar inte gå runt och vara rädd, inte nu - inte sen.
Jag förstår ingenting, hur kunde det bli såhär?
Det gör ont, både fysiskt & psykiskt - jag vill inte ha det så.
Jag önskar att fredag natt/lördag morgon gick att göra om,
hade jag vetat hur allt skulle sluta hade jag & Annika aldrig gått dit.

Jag känner mig tom, smutsig & äcklig.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tänker på dig gumman <3

2010-02-25 @ 10:13:43
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0