Snart är det jul igen!

Var ju på rättegång i tisdags, precis som jag trodde innan dök inte den tilltalade upp den här gången heller. Men den här gången tyckte tingsrätten att vi skulle köra på ändå eftersom han redan fått två chanser att dyka upp. Var skitnervös innan, det är svårt att komma ihåg precis vad som hände i detalj nu nästan ett år efter det hände. Men jag berättade så gott jag kunde & åklagaren läste sedan upp lite av vad jag sa i förhör strax efter det hänt & då kom jag ihåg lite mer i detalj. Kändes skitskumt att sitta ensam i ett stort rum & prata med en TV, haha!

Har bytt projekt nu på jobbet igen också, är tillbaka på mitt gamla projekt nu med några små förändringar bara :) Kommer inte köra morgon något nu fram till jul som det verkar så har förmiddagarna ledig nu till att fixa här hemma.

Hoppas Christopher har tid över i helgen så vi kan fixa klart hemsidan helt & hållet, vore najs att få ut den nu snart! Känns spännande att få se hur det kommer gå med företaget, jag ska satsa massa på marknadsföring till en början så man förhoppningsvis bygger upp en kundkrets snabbt.

Åker upp till Östersund den 22:a med husvagn & allt, blir att jag & Christopher bor där tills vidare så får vi se vad som händer sen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

okey då förstår jag. Lycka till då med flytten! =)

2010-12-03 @ 12:32:35
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0