HÖRDE JAG ETT SKÅL? ATT DU GJORDE!

Blev som sagt plugg i helgen och det gav resultat minsann, ALLA RÄTT! Jojo, detta trots att jag hade sån fruktansvärd migrän under lördag natt och ända fram till söndag..

I måndags började introveckan på skolan också, nollningen drog igång och vi som går Basåret fick veta att vi inte räknas som ett "riktigt" program och därför inte skulle vara med på nollningen, WHAT?! Jag & Pernilla snackade med någon fadder för ett annat program och det hela slutade med att vi slog ihop oss med fordons-ingenjörerna :) Jajjemen, det har varit nollning så det skriker om det och vi har haft så jävla roligt så det finns inte! Bilder kommer när jag orkar föra över dem från kameran :P

Fick verkligen känna mig som en "nolla" för vi fick gå runt med band runt huvudet med våra namn och folk tittade konstigt på mig när jag åkte buss mellan Odensala & stan, haha! Menmen, så får det vara - Det väger upp att vi haft det så skitkul den här veckan så jag klagar inte ;)

Blev krogen i tisdags, studentpriser så det blev lite alkohol under kvällen/nattens gång. Kvällen började hos Pernilla där hon, jag & älskling satt och hade lite förfest och där tömdes en flaska vin & några öl innan vi fortsatte ner mot oleary's. Träffade lite folk från klassen där och snackade och hade trevligt innan klockan var alldeles för mycket och jag åkte hem med C.

Usch vilken pärs att vakna på onsdag morgon kl 6! Skolan började kl 8 och jag satt mest och halvsov under lektionen - Det enda positiva, jag var inte ensam om det ;) Åkte hem och sov lite innan jag åkte tillbaka till skolan för att ha brännboll med mitt nolle-gäng, vi ägde ju.. typ.. Efter brännbollen blev det hem till Pernilla för förfest igen med massa folk från klassen - hade skitkul fast jag drack bara saft & vatten efter den hårda kvällen före ;) När folket skulle vidare mot krogen tog jag bussen hem för att sova ut och vakna tidigt till skolan nästa dag.

Torsdagen började även den kl 6 och det blev först skola och sen hem och äta för att senare åka tillbaka på skolan för "nolleslaget" - Det var massa småtävlingar och aktiviteter mellan programmen och vi hade sjukt kul! Sjöng massa sånger och dansade även så vi blev alldeles yra, haha! De andra kollade konstigt på oss men vafan, nollningen varar ju inte så länge så bäst att göra det bästa av den ;) Höll igång i flera timmar och var helt slut när jag kom hem och tog det lugnt resten av kvällen efter att jag & C hade varit iväg och köpte nya lampor till lägenheten :)

Idag var det lektion 5 timmar på raken mellan 10-15 UTAN lunchrast?! Vi protesterade och fick 20 min på oss att äta och det är svårare ett hinna med än vad man kan tro. Blev vårrullar fyllda med is för min del för jag hann inte vänta på att de skulle tina ordentligt i micron. Skulle vara flott-bygge nu i eftermiddags men jag orkade inte så jag & C åkte till Svempa ist och där sitter vi nu. Lär väl ska åka hemmåt snart för jag ska fixa lite på mitt pysselrum hade jag tänkt :) Har fixat en ny blogg för att lägga upp mina alster jag skapar också; http://isabelldesign.webblogg.se/

Nu väntar en lång, härlig helg innan jag har LABB i Ekologi på tisdag i 5 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0