Tvärtom.

Anonym om Kanske har vissa ljugit, vad vet jag?:
Nog är det lätt att alltid ge andra skulden för allt som händer och vägra inse att man har ett eget ansvar för hur man har det och att man alltid har ett val. Man kan välja att vara ett offer eller så väljer man att själv ta kontrollen över sitt liv o sitt mående.
2009-10-04 @ 23:11:41

IP: 192.71.148.10

Jag har inte valt att vara ett offer, det är ju precis tvärtom - Jag försöker komma tillbaka till vardagen och må bra! När har jag någonsin gett någon annan skulden för allt som händer? Det folk har sagt kan ju inte jag göra något åt, eller hur?! Jag påpekade bara vad jag fått höra, det har ju inte jag något ansvar över. Oavsett hur mycket kontroll jag har över mitt liv förändrar inte det allt som har hänt, därmed kan man inte må bra jämt - hur gärna man än vill! Men jag jobbar på det, lämna mig ifred nu!

Kommentarer
Postat av: Isabell maria asp

SHIT VA HÄFTIG:P Du heter precis som jag, jag heter Isabell (Maria) Asp haha. coolt tycker jag

2009-10-05 @ 18:02:25
URL: http://www.happylifepics.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0