Kom och ta mig långt härifrån!

Alltså jag håller på och blir galen på denna smärta, fattar inte vad jag har gjort som orsakar detta?! Ringde iaf sjukvårdsupplysningen idag och de tyckte jag skulle åka in och kolla så det inte var något allvarligt. Fick panik för jag orkar inte sitta mera på akuten och ödsla massa tid i onödan, är desutom livrädd för att bli inlagd för jag vägrar det! Senaste två gångerna jag varit in har de velat ha kvar mig ett dygn för observation men jag klarar bara inte av det så jag har åkt hem istället.

I vilket fall så ringde jag vårdcentralen istället och fick en tid redan kl 15.00 idag! Tog prover, blev klämd på (som gjorde sjuuuuukt mycket ont!) och svarade på frågor, fick därefter två alternativ vad han trodde att det kunde vara för fel. Fick medicin jag ska ta först och främst för att se om det blir bättre men jag har ju inga pengar att lösa ut den med så det får bli senare, nu ska jag försöka uthärda det här bara och hoppas på det bästa!

Blä! Är så sjukt less på allt nu så jag vet inte vad! Ska ut med Odin nu och sen tror jag det blir ett hett, hett bad för att kanske få bort värken för ett tag. Jävla skitfredag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men uscha gumman det lät inte kul. Sköt om det och hoppas du slipper smärtan. Vi får se hur du mår till nästa helg..Massa kramar från Tindra och mig.....Tindra skickar massa blöta nospussar till Odin.

2009-10-09 @ 23:46:00
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0