Kanske, kanske inte?

Kan inte sova, saknar C. Jag önskar jag hade honom här hos mig nu och kunde krypa tätt intill honom och känna hans värme, som jag brukar göra om jag inte kan sova. Men nu går inte det, får inte träffa honom förrän om 2 veckor igen. Finns inte pengar till att åka något nu så jag får vackert vänta även om jag helst av allt hade velat vara hos honom precis just nu!

Jag har iaf Odin, en liten tröst nu när jag måste vara ensam utan C. Ända sedan C åkte har vi sovit tillsammans jag och Odin istället för han blir så gnällig och ledsen när husse åker. Lillplutten, han förstår ju inte varför husse måste vara borta och inte vara hemma som han alltid varit. Senaste nätterna har vi sovit på golvet i mitt pysselrum, myspys <3



Men längtar iaf tills C kommer och jag kan sova i sängen bredvid honom. Nästa gång han kommer min älskling fyller han år, 28 hela år blir han min man! Kan inte fira förrän dagen efter dessvärre för innan har jag inga pengar men jag tänkte bjuda honom på finare middag iaf, det är han värd <3

Imorgon får jag besök så ska ägna dagen åt att städa ordentligt här hemma, kaninernas bur ska rengöras också så det blir nog fullt schema. Är inte av med illamåendet helt ännu heller, inte konstigt med tanke på att jag bara ätit en gång om dagen senaste tiden, har man bara 500 över till mat på en hel månad har man ju fan inte råd med annat än det!

Nu är det 1 år, 365 dagar sedan du försvann pappa - jag saknar dig <3

Ska väl försöka sova nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0