jag vet det kommer tunga stunder, mörkret kryper på

Hade planerat att sova ut ordentligt idag och det gjorde jag, men vaknade ändå rätt tidigt vid 9. Tog en promenad med Odin och det kändes verkligen att det var kallare för vinden rev mig i ansiktet. Men det var ändå rätt mysigt ute i skogen med Odin :)

Mamma ringde och undrade var jag var för hon & Angelica stod utanför mig och ringde på utan att någon öppnade, C han låg och sov han i godan ro. Blev till att skynda oss hem igen för att kunna släppa in gästerna ;) C vaknade efter att tag och det blev lita kaffe innan de for hem igen.

Efter besöket åkte jag & C upp till Lillänge för att kika lite på OnOff, köpte även lite småsaker som fattades hemma. Sedan blev det in till stan en sväng där C hittade en ny jacka eftersom hans gamla är så sliten, han har ju haft den i nästan 10 år så det är ju inte så konstigt :P Han blev iaf jättefin och nöjd.

Åkte hem efter det och tvättade, sedan var det middag. C åkte till Lugnvik ett tag efter det och jag tänkte ta en myskväll med mig själv - bada, fixa naglarna och lite sånt :) Ska strax tappa upp badet och bara koppla av! Imorgon åker C ner till Sundsvall igen men jag åker ner dit på torsdag med klassen för det är lite föreläsningar och grejor i Sundsvall torsdag & fredag :) Ska bo en natt på Sidsjö hotell med klassen och det lär ju bli kul kan jag tänka mig ;)

Har äntligen fotat kortet jag gjorde till C när han fyllde år, är inte så ofta jag orkar pyssla längre så det är jag nöjd med :)


för mig är du ett världens under - ja, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint kort han fick....snygg text stämpel må jag säga. lol

Har du embossat siffrorna....snyggt .Måste skaffa greating farm stämplar jag med....



Ha en fortsatt trevlig halloween.....

Vi ses till veckan i sundsvall



kram kram

2009-10-31 @ 23:06:56
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Malin

Jaha var det crackle paint du hade på ...såg nästan ut som sånt man gör på julkorten (kommer inte på vad det heter haha)

Kul att se grejerna när du kommer ner. Har du fått nått napp ?? ;)

2009-11-01 @ 13:08:00
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0