Grattis på 28-årsdagen älskling <3

Hade filmkväll med Annika i tisdags kväll/natt, blev även lite nattliga äventyr ute, haha! Riktigt mys var det, vi kikade på 2 av de nya Johan Falk-filmerna och båda blev helt förtrollad av en viss söt sak i filmen :P Blev så sent så hon sov över, blev ju även en liten tur ut mitt i natten så kom inte i säng förrän efter 3!

Onsdagen ägnades åt att börja kika på 3:e filmen i ordningen men innan den var slut skulle Annika hem för att fixa med Rocky & maten :) Vi var även så smarta så hon tog över mitt mobila bredband så jag slipper stå och betala det i onödan, yay!

Idag fyller C år och det ska firas! Har bjudit hem familjen så de kommer om någon timme, men det vet inte C om än ;) Han har redan öppnat lite paket från mig & djuren, fick en lott han inte vann något på (otippat?!), godis & en söt svart spargris med texten 'Svarta Pengar'. När han öppnade den frågade han "Vad ska jag med en spargris till?" Haha, sötnöten - Skaka på den sa jag och det gjorde han, och vad gömde sig däri om inte en 500-lapp? Han såg nöjd & glad ut så jag tror nog han blev glad :) Han behöver ju pengar för att kunna köpa vinterdäck till bilen så ^^

Nu ska jag fixa lite småsaker innan gästerna kommer, det blir korv med bröd & lite småkakor att förtära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0