En underbar helg med Christopher <3

Firade ju älskling som fyllde år i torsdags och det blev lyckat :) Han lyckades få ihop pengar till ett av vinterdäcken iaf och det hjälpte ju en bit på vägen ;) Så nu är vinterdäck beställda och klara och borde komma till veckan.

Fredagen tillbringade jag hemma med biologi-plugg innan mamma hämtade mig strax innan 17. Lillasyster skulle på halloweendisco så jag fixade iordning henne innan vi skjutsade dit henne. Hon blev så söt min lilla ängel <3

När vi skulle hämta henne två timmar senare var det inte lätt att hitta henne bland alla barn, hon var på en riktigt brakfest min lillasyster ;) Men tillslut hittade vi henne och kunde åka hem! Hon hade haft jättekul och det värmer i ett storasyster-hjärta att få höra det :)

Lördagen ägnades även den åt massa plugg och även en sväng till multihallen där Christopher & Sebastian körde gokart. Det såg skitkul ut så det blir en grej att göra någon dag framöver! På eftermiddagen hämtade vi mamma, Reijo & syster och åkte hem till moster, Ulf & Joel på halloween-middag! BUUUU! Var jättegott & jättemysigt så vi var både mätta & belåtna när vi åkte därifrån på kvällen :)

Skjutsade hem familjen och åkte en sväng till C's mamma efter det. Träffade nya katten, så liten och söt! Hon var så söt så jag är supersugen på att skaffa katt nu! Men C säger nej, han tycker redan vi har ett zoo här hemma - hur han nu kan tycka det?! Haha ;)

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än plugg inför tentan imorgon, åt lunch nere på pizzerian. Sallad som vanligt, den är så jävla god! Sen fick Odin träffa nya katten och det gick bra, han fick en smäll på nosen när han var för snabb fram men efter det gick det bara bra :) Så kul att han gick bra ihop med den så man kan träffas lite ibland :)

Nu blir det snart en dusch och sen sova, tentan börjar kl. 8 imorgon så det gäller att vara pigg då! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0