Myshelg med syster <3

Hämtade Angelica idag & hon blir här över helgen :) Dagen började med en tripp till stan och lite fika, sedan bar det av hem till Odensala. Har haft myskväll jag & Angelica, kikat film & annat mys. Jag kom på häromdagen att en dag kommer Angelica vara vuxen! Det kom som en chock, haha! Jag undrar hur hon kommer vara då, då när hon inte längre är den där lilla? Jaja, det dröjer några år till ;)

I tordags blev det gymmet med Annika, efter det drog vi hem till henne för hon skulle hämta växelkassa och arbetskläder. Sedan tog vi bussen hem till mig där kvällen spenderades framför tv:n. Mitt i natten gick vi ut med Odin och insåg att Munkboden utanför ICA hade haft inbrott. Lite kul när snuten kom,
Snuten + Munkar = Sant <3

Letar munkar, eller?


Haha, hursomhelst somnade vi gott efter denna händelser & det skratt det medförde ;) Vaknade några gånger imorse när Annika var uppe och förde liv innan hon skulle iväg på jobbet ;) Ikväll var även hennes första kväll på nya jobbet som jag hoppas gick bra, får väl höra det imorgon :)

Får se vad dagen imorgon har att bjuda på, blir iaf mera mys med syster <3


Nu blir det sova, syster sover redan sött sedan länge :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0