Jobb, Skola & Gym

Har sökt lite jobb nu senaste dagarna, hoppas på att få napp så man får lite pengar någongång! Är så tråkigt när alla pengar tar slut direkt när jag betalat alla räkningar, dessutom fick vi en räkning till nu på Odins försäkring så då behövs det verkligen ett extra tillskott i kassan.. Får väl se hur det blir med allt.

Annika ska provjobba i helgen på Restaurang Loftet så får hoppas det går bra för henne & att hon får stanna kvar där :)

Imorgon blir det fysiklabb & sen tror jag det blir gymmet igen :) Ska bli kul att se resultatet till sommaren, har satt det som mål att jag ska må så bra jag bara kan då & vara nöjd med den JAG är. Jag ska inte bry mig om alla andra längre, det är svårt  men jag jobbar på det!

jag har en tro som ger mig tröst och styrka, att vi ska ses igen när tiden tagit slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0