Helgen & sånt

I torsdags kom C hem igen, härligt att få ha honom hemma <3 Mina linser kom så jag fick prova dem, C tyckte jag var ful (haha) men jag trivdes med bruna ögon :) Fick massa hjälp med plugget och så mycket mer hann vi inte med innan kvällen var slut & det var dax att sova.

 

Fredagen ägnades åt att fira Odin som blev hela 2 år, mattes lillfis! Han öppnade massa paket & tyckte det var väldigt kul :) Efter allt öppnande somnade han utmattad på vardagsrumsgolvet & sov gott :) Efter kvällspromenaden gick Odin upp på en rutchkana och for rakt ner i en lerpöl så han fick bada när vi kom hem för att bli ren & fin igen :P

 

Igår fick vi även besök av Madde, Mattias & Grinchen :) Det gick bra med hundarna, Odin ville leka men det ville inte Grinchen så han visade sina pyttetänder mot Odin men det tyckte han bara var roligt, haha! Var kul med besök & vi satt och pratade någon timme innan de for :) Klippte av mig naglarna som jag inte orkar vänta på ska växa ut också! Kvällen blev mys framför TV:n med hela familjen, vi kurade ihop oss på golvet alla 3 och kikade på en film <3

 

Idag åkte vi till Lugnvik för att hämta Christophers mormor innan vi for hem till hans mamma och blev bjuden på god mat, Lax :) Det var supergott & efterätten blev hemmagjord glass, mums! Satt där och pratade ett tag innan det var dax för C att röra sig mot Sundsvall & jobb.. Kvällen har varit rätt tråkig eftersom C åkte men det är så det får vara nu i ynka 2 månader till innan han flyttar hit igen <3

 

Har fört över bilderna från systers tävling förra helgen nu:

 

Hennes söta grupp :)

Älskade lillplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0