slut.

Nu är skolan slut, eller iaf lektionerna - Vi ska fortfarande komma dit och sitta där men det är inget mera plugg nu :) Synd med IG:t bara, menmen - Jag har kämpat hårt och det har jag fått höra av lärarna! Jag har bra betyg och det ska bli kul att se mitt slutbetyg nu om två veckor :)

C skruvad isär min kamera igår och så åkte vi till mittuniversitetet och tvättade kretskorten. Han fick iaf igång kameran men det är fel på skärmen så man ser inte så bra + att det kanske är fel på nåt optiskt grejs han snackade om. Hoppas han fixar ihop den, jag har inte råd med en ny på länge, länge! Men min man är duktig han så han fixar den nog på något vis :D

På måndag får vi nog se betygen iaf, ska träffas på skolan 10:30 och bestämma lite vad vi ska hitta på nu innan studenten med klassen. Festa sa vi i måndags men det vart inte så uppskattat av lärarna :P

Lämnade in C's trasiga glasögon igår och när han slutar kl. 17 ska jag hämta upp honom och åka till stan för att hämta dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0