Saknar älskling <3

Jag saknar honom så mycket just nu, kalla mig barnslig om ni vill men sån är jag! Men jag vet att han är glad och så ikväll iaf för han är ute med lite folk i Östersund :) Men samtidigt hade jag hellre velat ha honom här hos mig, krama om honom och bara mysa ikväll <3 Det får bli på söndag eller måndag beroende på när han tar och kommer hem ;) Mitt hjärta tar massa glädjeskutt nu när jag tänker på honom, han är så fin min man - Så bra hela han!

Imorgon kommer iaf mamma & syster hit :) får se vad vi hittar på då, ska iaf gå på stan en sväng och leta jeans till mamma men sen vet jag inte. Vill grilla också men får de hur vädret är, kanske gör något annat gott istället :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Länken funkade inte :O Skicka igen på bloggen, eller bilddagboken :) Puss hjärtat <3

2009-05-23 @ 22:47:22
URL: http://miriscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0